Black Friday 2019 - Page 4 - Shoot the Breeze - Engineer Boards
Jump to content
Engineer Boards
 photo CHPE_AnimatedWebBanner_650x1202_zps5704d467.gif
Sign in to follow this  
chart94

Black Friday 2019

Recommended Posts

19 minutes ago, leggo PE said:

Your mom continues to get a a new wok every year? Is she gifting them to people?

lmao idk that's just what she said. yes she usually donates things she gets rid of 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, tj_PE said:

who cooks with diamonds??!?!!??!!?!??! my mom gets the $10 wok every year. Do they have that?!??!!!!!!!

SAUSAGES.

IT IS NOW 5 DOLLARS!!!

  • fudgey 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UGH I JUST BOUGHT A COMPUTER

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, squaretaper PE said:

I hate computers. Was it out of necessity?

mmmm no lol

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

IT WAS A GREAT DEAL OKAY

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kevo_55 said:

But didn't you buy the protection plan?

Never! My cc extends the warranty 1 year! 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, tj_PE said:

I have a gaming laptop too!  But I don't use it for gaming...And it's too big for my normal sized hands.  So I actually ended up using my netbook more often, tbh, which is sad.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, JayKay PE said:

I have a gaming laptop too!  But I don't use it for gaming...And it's too big for my normal sized hands.  So I actually ended up using my netbook more often, tbh, which is sad.

I think the only dangerous part about gaming laptops is I played Skyrim during class way too much and the Pokémon red on an emulator with literally my whole dorm floor freshman year. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, chart94 said:

I think the only dangerous part about gaming laptops is I played Skyrim during class way too much and the Pokémon red on an emulator with literally my whole dorm floor freshman year. 

I used mine to play minecraft.  I am...a bad gamer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't game on PC. I just want to have something powerful enough to not slow me down when I want to work from home! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

15 hours ago, kevo_55 said:

But didn't you buy the protection plan?

 

13 hours ago, tj_PE said:

Never! My cc extends the warranty 1 year! 

qo5tXCa.jpg

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I played the original Tomb Raider in college. #old

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/27/2019 at 4:44 PM, csb said:

I played the original Tomb Raider in college. #old

Ahhhh, those pyramid boobs and box head/face.  Those were the days.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, JayKay PE said:

Ahhhh, those pyramid boobs and box head/face.  Those were the days.

She really could have used them as weapons. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, JayKay PE said:

Ahhhh, those pyramid boobs and box head/face.  Those were the days.

Pyramids-Boobs-of-Pharaoh_o_24448.jpg

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thinking about just taking a pass on Christmas this year. It’s all just so dumb....

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I got the decorations out of storage yesterday, and then played video games while the wife and daughter screamed at each other downstairs whilst decorating, LOL.

Thankfully we're staying home and having no guests, although the Kraks are coming for a visit in two weeks.

I was not impressed by the Black Friday deals this year.  I'm going to order some gym shoes tonight and see if I can find a dirt cheap laptop just to run my fuel injection software for the race car.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i got a laptop, a phone, sneakers and tupperware LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

We ended up stopping at Dunham's around 11 PM on thanksgiving.  I bought a pop up tent blind, an electric smoker and a gun cabinet.  Used the blind to get a deer in my back yard Friday, stored the gun in the cabinet and will hopefully be smoking some jerky from it in the smoker in a week or so.  So I'd say that was a good haul.

We also went to Meijer on Thanksgiving morning and bought eight 35-lb pails of cat litter for $10/each, and then Blain's on Satuday and got two bags of dog food and a bag of cat food for about 40% off.  How exciting.

My wife made an order at 1 am Thursday for a new fitbit and a Christmas tree.

All in all we didn't go too crazy this year.  Seems like the deals weren't that great.  Though I did go to Meijer this morning for toys 20% off plus $10 off $50 in Legos.  Now my niece is getting a nice Harry Potter Lego set this year.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cyber Monday working out better for me than Black Friday.

Reebok Nano 9's and some new shorts 50% off with free shipping (Reebok Website), and I found an Acer Aspire 3 15" laptop (I'm not an Acer fan, but this is just too cheap to pass up) with a real processor (not a mobile processor) and real Windows 10 (not the "S" bullshit) for $219, more than 50% off, to serve as my racecar laptop.  For under $300, I can bump that up to 12gb RAM and an SSD if it's too slow for me.  Bought that one off the Staples website, also with free shipping.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spiderman GOTY Edition - $15 on Amazon!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...