April 2019 Post Exam Wait Period - Welcome to the Suck - Page 48 - Anything about the PE Exam - Engineer Boards
Jump to content
Engineer Boards
Sign in to follow this  
RBHeadge PE

April 2019 Post Exam Wait Period - Welcome to the Suck

Recommended Posts

1 minute ago, zoomzoom88 said:

has anyone from texas gotten their results?

I am just anxiously sitting at work.. not able to get anything done... took 4 times to type this line.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, kimberlite said:

Failed geotech with 47. Not posting screenshot cause, well.. just no.

So sorry man :(

Next time you'll be better prepared.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Matt Skillet said:

RBHeadge. What should we feel?

Are we 100% this is real?

I'm treating this as legit

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

RB has started the results map already. Seems pretty real. If not, damn anyone who does our guy in like that. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Lizmutt said:

Oregon is still in the dark. You all got me hitting f9 like crazy.

try f5!

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Lizmutt said:

Oregon is still in the dark. You all got me hitting f9 like crazy.

F5 works better ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Str. Entrepreneur said:

RB has started the results map already. Seems pretty real. If not, damn anyone who does our guy in like that. 

Damn them to hell!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am too scared to look at my email tab every time I get a new email.

Share this post


Link to post
Share on other sites

My being hurts. I CANT TAKE  THIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've got Alabama (war eagle!) and Maryland (crabs, flags, traffic, and no fitbits). Anyone else?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, RBHeadge PE said:

I've got Alabama (war eagle!) and Maryland (crabs, flags, traffic, and no fitbits). Anyone else?

I think Wisconsin? 

 

EDIT: I WAS WRONG< SORRY

Edited by LyceeFruit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, RBHeadge PE said:

I've got Alabama (war eagle!) and Maryland (crabs, flags, traffic, and no fitbits). Anyone else?

Thank you for not saying Roll Tide!😂

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, RBHeadge PE said:

F5 works better ;)

Ok...yep walked into that one...f9 is the short cut to update in P6 scheduling.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Matt Skillet said:

Do they go alphabetical?

Thankfully no!

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, RBHeadge PE said:

I've got Alabama (war eagle!) and Maryland (crabs, flags, traffic, and no fitbits). Anyone else?

Wyoming. All 1.3 people over here.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Matt Skillet said:

Do they go alphabetical?

If they do then they forgot about a lot of states between Alabama and Maryland

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, LyceeFruit said:

I think Wisconsin? 

It's not in their thread. Another post I missed?

1 minute ago, hardhatsandpinkshoes said:

Thank you for not saying Roll Tide!😂

All of my AL friends went to Auburn, so I know where I stand.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, kimberlite said:

Wyoming. All 1.3 people over here.

That's the one I meant 🤦‍♀️

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, RBHeadge PE said:

It's not in their thread. Another post I missed?

All of my AL friends went to Auburn, so I know where I stand.

I confused Wyoming and Wisconsin.

IM SO ANXIOUS, NOT CALM ANYMORE. still not starting the VT thread tho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...